25/3/07

¿Quién sino?

La meva connexió a Internet sempre ha fallat esporàdicament per motius desconeguts, però sempre ho havia fet durant un dia, dos com a màxim, després dels quals el problema desapareixia misteriosament. Però, fa un parell de mesos, els errors es van fer freqüents i llargs, arribant a patir manca d'ADSL durant més d'una setmana. És el moment de trucar servei al client! El tècnic, un home interessant, per dir-ho suaument, fa munts i munts proves... Si la manca d'ADSL fos una malaltia, jo ja tindria els braços inflats de punxades, la sang radioactiva i gran part de mi seria sota el microscopi. El doctor hauria anunciat desenes de mals exòtics com a causes possibles de la malaltia, però veient les proves diria "Res, no sé què és, però li puc canviar el router (l'òrgan d'Internet) per si de cas es això". I un ja està traient de la cartera els cent euros que val el trasplantament quan afegeix "és clar que amb una configuració com la seva, aquest model de router sempre te problemes. Però no en tinc cap altre". Els diners tornen ràpidament al seu lloc. El doctor s'excusa "Sincerament, no sé què fer...
El següent!"
És acceptable que un servei tècnic, encara que sigui desprès de fer proves i proves, deixi el client penjat? Al menys els malalts encara poden anar a Lourdes...

No hay comentarios: