19/5/07

L'ordinador nou

Tinc un ordinador nou, des de fa mesos... Es molt més maco que el vell, amb uns acabats molt elegants i uns leds blaus que li donen un aspecte futurista molt interessant. Té una capacitat de computació molt més elevada que el vell, programes d'alta qualitat, un disc dur de doble nucli (o alguna cosa per l'estil)...
Però l'he fet servir molt poc. "No vull que se m'ompli de porqueria, com ha passat amb l'altre, així que farè servir el nou només en ocasions que ho requereixin." El vaig comprar a principis de segon de carrera, i encara l'utilitzo de forma esporàdica. La raó real no es aquesta, però... Això només és l'excusa. La raó real és que em costa desfer-me del meu ordinador vell i que el nou... és diferent... El ratolí és diferent, el teclat també... Els programes no son els mateixos, la definició d ela pantalla tampoc, ni la versió de Windows és exactament la mateixa... I a més fa un sorollet insistent que em fa venir mal de cap. És estrany, em desconcerta, i no sé fer-lo servir amb naturalitat.

I així segueixo, sense parella.

No hay comentarios: